sport-1685975_1920

Nie każdy z nas ma możliwość regularnego korzystania z profesjonalnych urządzeń dostępnych na siłowni. Na szczęście całkiem niezłe efekty możemy osiągnąć ćwicząc w domowym zaciszu. Potrzeba nam trochę miejsca, czasu oraz samodyscypliny. Dzięki 40-minutowej dawce ćwiczeń 3 razy w tygodniu (najlepiej co 2 dni, aby dać mięśniom odpocząć) zwiększymy wytrzymałość i wyrzeźbimy sylwetkę. Dobór ćwiczeń jest kwestią indywidualną, zależy m. in. od partii ciała, którą chcemy poddać treningowi. Możemy wykonywać różnego rodzaju pompki – zwykłe, na krzesłach lub w staniu na rękach, przysiady, wykroki, możemy także zaopatrzyć się w podstawowy sprzęt treningowy, taki jak ciężarki i wdrożyć trening z obciążeniem. Z każdym dniem będziemy obserwować spadek wagi, a także wzmożoną wytrzymałość. Ilość powtórzeń należy zwiększać stopniowo, w miarę poprawy kondycji organizmu. Nie zapominajmy także o odpowiedniej, około 10-minutowej rozgrzewce (np. pajacyki, skakanie na skakance lub bieg w miejscu) oraz o rozciągnięciu mięśni po treningu, co zapewni mięśniom odpowiedni wypoczynek po wysiłku.

Leave a Comment